Wednesday, April 6, 2011

Segmen : Mahu Jadi Diri Sendiri

aku join segmen kalau xde keje ngan kalau dah takde idea... so sekarang idea dah kering... join la segmen ni~



kena jawab sikit soalan...

ruang di dalam rumah yang menjadi kesukaan kamu?
bilik tidur sebab situ la tempat aku tidur dengan nyenyaknya... huhu

pengalaman pertama kali bersama sahabat karib kamu?
fly sama2 pergi warung wak kanang~

tabiat buruk kamu yang cuba diubah?
mengantuk dalam kelas... serius aku dah cuba sedaya upaya...

jika kamu menjadi guru sekolah, mata pelajaran apakah yang akan kamu pilih?
x boleh jadi cikgu... nanti kalau murid x paham aku pukul pulak... pastu aku masuk paper lak... aku tak mau la feymes sangat... hahaha

bagaimana kamu memujuk / menangkan rakan kamu yang sedang menangis kesedihan?
nasihat tentang hakikat kehidupan ini... ujian yang sedang Allah berikan... dan suggestion untuk dia hadapi permasalahan dia...

apa yang akan kamu lakukan apabila berada dalam keadaan marah?
buat benda yang best seperti main game, fesbuk atau blogging~

lagu rakyat atau lagu kanak-kanak yang cukup kamu gemari?
lagu ABC.... serius style... cuba korang nyanyi~

lelaki / perempuan idaman kamu berada di depan mata, apa yang akan kamu lakukan untuk menarik perhatiannya?
buat x tahu sambil mengingatkan diri ini bahawa aku masih belajar... biarlah Allah menjodohkan aku...

mata dan bibir kamu, mana yang kamu rasakan sering menarik perhatian orang?
mata aku xde la cantik sangat... sepet sikit... cam ala2 jepun korea cina gitu... hahaha

nak join kat sini

wallahu'alam

nota mirull:
1-esok ade test korean language.... aaaaaaarrrrrrrgghhhhhhh~
2-RTS x siap lagi... habis la group aku....
3-PCB belum solder... gelap masa depan aku...


No comments: