Sunday, February 13, 2011

dapat result (T.T)

assalamualaikum...

kawan aku cakap isnin keluar result kat intranet... esoknya aku nak check la result walaupun rasa berdebar-debar dalam hati... ibarat kapal yang bergelora dalam jiwaku(chewah ayat!)

dgn perasaan gementar aku duduk depan komputer menaip username kecy1afa dan password *************... seterusnya membuka intranet portal untuk check result...

---CONNECTION FAILED---

itulah yg terpampang kat skrin komputer aku... hampeh betul... bikin saspen je...
kawan aku menasihatiku,"nak bukak intranet pakai apple la... stabil sikit.." "owh thnx",sapaku singkat...

selepas kelas introduction to electrical engineering... aku pergi solat jemaah jap di surau... dah habis tunaikan yang wajib... on the to class, jumpe sorang kawan aku yg pakai iphone... jd tumpanglah check result jap... alhamdulillah... sumer lulus... (AMARAN: jgn masuk uni aku ni... serius pemarkahan dia strict gila~)

tapi lepas tu masuk kelas semua nampak blur je... ape lecturer ajar kat depan semua x paham... padahal semua yang diajar kat depan aku dah belajar dah... haish

semua ni cubaan... Allah mahukan diriku berubah... bukan di takuk lama... berubah dari burung yang kecil menjadi garuda... always persevere~

insya'Allah...

SELAMAT BERAMAL UNTUK AKHIRAT YANG SEJAHTERA~

nota mirull: kelas first for real-time system... subjek laboratory oriented... berdasarkan penjelasan lecturer yang panjang nak mampos dan ape dia cakap pun aku x paham, ingin sahaja aku mengatur gerak langkahku keluar lecture hall... nasib baik lecturer tu cute... terpaksa aku membatalkan niat aku... PERINGATAN:innamal a'malu binniat~

No comments: